Αισθάνθηκα ( πρώην ξανθό κουμπάκι) την ανάγκη να γράψω για ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, το οποίο αγαπώ υπερβολικά… ίσως να μην το δείχνω όπως θα έπρεπε, ίσως να μην είμαι τόσο κοντά του, αλλά είναι για μένα ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου.

Ήρθε στην ζωή μου, στην ζωή μας πριν 35 χρόνια, όταν η μαμά μπήκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο να γεννήσει πρόωρα λόγω μιας τροφικής δηλητηρίασης. Μετά από 2 μήνες ήρθε και στο σπίτι, βλέπετε την φιλοξενήσαν στην θερμοκιτίδα γιατί σαν πρόωρο χρειαζόταν ιδιαίτερη μεταχείριση και φροντίδα.

Σιγά σιγά μεγάλωνε όπως όλα τα μωρά άλλωστε, εγώ όσο θυμάμαι τουλάχιστον, πήγαινα κάθε τόσο στην κούνια της να την δω… ήταν βλέπετε κάτι νέο για μένα, όπως και για κάθε παιδί το δεύτερο αδερφάκι.

Από τις πρώτες στιγμές κατάλαβαμε, η μαμά πρώτη φυσικά, ότι η μικρή μου αδερφή ήταν διαφορετική… και δεν ήταν διαφορετική γιατί δεν ήταν σαν εμάς… ήταν και είναι διαφορετική για την ψυχή της, για την τεράστια δύναμη της, γιατί είναι αυτή και τίποτα δεν την αλλάζει.

b09fbe929fc5f0e17d38c97762c7892dΕίμαι τόσο περίφανη για εκείνη, γιατί πάντα είναι χαμογελαστή ότι και να της συμβεί, αγαπάει με πάθος τους ανθρώπους και δεν το μετανιώνει όταν αυτοί δεν το κάνουν, έχει όνειρα ακόμα και αν δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν, πιστεύει στην ζωή ακόμα και αν αυτή ήταν άδικη μαζί της.

Τι κι αν έχει περάσει πολλά, τι κι αν δεν έχει καταφέρει να ζήσει καθημερινές απλές στιγμές που ζούμε όλοι εμείς, καταφέρνει πάντα με το γέλιο της, την τσακπινιά της και την αισιοδοξία της να κάνει όλους εμάς πιο δυνατούς και να μας υπενθυμίζει ότι πρέπει να γευόμαστε την κάθε στιγμή που μας δίνεται.

Η ζωή αγαπητοί μου  μπορεί να παίζει περίεργα παιχνίδια, αλλά μέσα από αυτά γινόμαστε πιο δυνατοί και ίσως, λέω ίσως μας κάνει να καταλάβουμε ότι είναι τόσο μικρή που δεν έχουμε περιθώρια να την σπαταλάμε σε μίση, έχθρες, μικροπρέπειες, θυμούς, τσακωμούς, και όλα αυτά τέλος πάντων που μας κάνουν να χάνουμε την μαγεία της!

Ας προσπαθήσουμε όλοι αυτή την χρονιά να γίνουμε διαφορετικοί, να δούμε την ζωή με άλλο μάτι, να μάθουμε να χαιρόμαστε τις απλές στιγμές της ζωής, να αγαπάμε κάθε δευτερόλεπτο της.