Καλημέρα σας!!

Ναι εμείς είμαστε δεν σας γελούν τα μάτια σας!

Μια νέα ανάρτηση για εσάς είναι εδώ… ελπίζουμε να την χαρείτε!

Τον τελευταίο καιρό οι προσκλήσεις για παιδικά πάρτυ έρχονται σχεδόν κάθε εβδομάδα και μιας και το πάρτυ γενεθλίων της μικρής μου κόρης πλησιάζει… έκανα το γνωστό μου research για να βρω και εγώ μια ιδιαίτερη πρόσκληση.

Δεν συνηθίζω να αγοράζω προσκλήσεις για τα πάρτυ που οργανώνουμε, προσπαθώ πάντα να βάζω την δική μου προσωπική πινελιά, για να είναι ξεχωριστή. Βέβαια μου αρέσει και όλη αυτή η διαδικασία της αναζήτησης και της δημιουργίας.

Ψάχνοντας λοιπόν, βρήκα αυτή την «φοβερή» για εμένα πρόσκληση και σκέφτηκα να την μοιραστώ μαζί σας!

Η πρόσκληση σπιτάκι… και θα αναρωτηθείτε πως χωράει ένα σπιτάκι μέσα σε ένα φάκελο; Για να το δούμε…

3 pop-up-house-invitation-step3   printable-pop-up-house-party-invitationΑν θέλετε και εσείς να φτιάξετε αυτή την πρόσκληση, επισκευθείτε το site http://www.mrprintables.com/pop-up-house-party-invitation.html, και δείτε πως!

Καλή επιτυχία!!!

