Αγαπητοί μου καλησπέρα,

Το να πάρεις ένα πακέτο ζυμαρικά απο το supermarket και να τα βράσεις είναι κάτι εξαιρετικά εύκολο, νόστιμο και φθηνό. Το να φτιάξεις όμως τα δικά σου ζυμαρικά καινα τα προσφέρεις κρύβει άλλη φροντίδα και δεν είναι και τόσο δύσκολο όσο ακούγεται. Δεν χρειάζεται να είσαι superduperμάγειραςγια να το κάνεις ούτε χρειάζεσαι ειδικό εξοπλισμό.

Εντάξει βέβαια εγώ όπως γνωρίζετε έχω και καλό βοηθό….που με βοηθά ιδιαίτερα σε πολύπλοκες συνταγές…ειδικά με τη ζύμη έχει πολύ καλή σχέση.

Υλικά για 3 άτομα

  • 300gr αλέυρι για Pasta ή για όλες τις χρήσεις
  • 3 αυγά
  • Αλάτι

pasta-1

Ζυμώνουμε σε μία βαθιά λεκάνη όλα τα υλικά μέχρις ότου η ζύμη να ξεκολλάει απο τα χέρια. Εάνείναι αραιό το ζυμάρι προσθέτουμε αλεύρι εάν είναι πικτό, αυγό. Σε αυτή τη συνταγή δεν βάζουμε καθόλου νερό.

Μόλις φτιάξουμε τη ζύμη στην υφή που θέλουμε, τη σκεπάζουμε με μεμβράνη και τηβάζουμε να ξεκουραστεί για τουλάχιστον μισή ωρίτσα σε ζεστό μέρος.

pasta-2

Αφού περάσει η ώρα της ξεκούρασης.. κόβουμε τη ζύμη σε τόσα κομμάτια όσα και οι μερίδες μας. Συγκεκριμένα για τη συνταγή μας σε τρία ισόποσα κομμάτια.Ξεκινάμε το άνοιγμα του φύλλου με πλάστη. Δεν χρειάζεται να δώσετε καμία σημασία στο σχήμα του φύλλου, μόνο προσέξτε μην είναι πιο χοντρό από 2-3 χιλιοστά. Γενικώς όσο πιο λεπτό τόσο καλύτερο.

Όσο ανοίγω το φύλλο με τον πλάστη, τόσο πασπαλίζω και με αλευρι για να ξεκολλάει το φύλλο.

Αγαπητοί εάν δείτε τη φωτογραφία, θα δείτε οτι το φύλλο έχει σχήμα ό,τι να ναι αλλά είναι πολύ λεπτό. Αριστερά και δεξιά θα δείτε τα «φονικά μου όπλα»

pasta-3

Και τώρα η τεχνική της δημιουργίας ….διπλώνουμε το φύλλο σε ρολό

pasta-4

Και ξεκινάμε να κόβουμε το φύλλο σε πλάτος ανάλογο με τα γούστα μας.

pasta-5

Εάν θέλουμε να παρουσιάσουμε την εικόνα της ταλιατέλας τα κόβουμε λεπτά, εάν θέλουμε να τα κάνουμε σαν παπαρδέλες πιο πλατιά. Εάν θέλουμε να θυμίζουν spaghettiτα κάνουμε πολύ λεπτα. Εμένα μου αρέσουν ακανόνιστες παπαρδέλες…να φαίνονται βρε αδελφε ότι τα έκανα με τα χερακια μου…!!!!

Μετά με τη βοήθεια και λίγου αλευριού τα παίρνω με τα χέρια μου και τα ξετυλίγω!!!

Μαγεία!!!!

pasta-6

Δεν είναι πολύ ωραία και απλά!!!?????

Προσοχή στο βράσιμο αγαπητοί μη πάει τζάμπα ο κόπος μας!!!!

Τα βράζετε σε αφθονο νερό με μπόλικο αλάτι που ήδη βράζει για 10 δευτερόλεπτα!!!

Όχι παραπάνω!!!

Εγώ τα σερβίρω απλά με ελαιόλαδο τυράκι και πιπέρι εσείς κάντε τα ό,τι θέλετε….

Φιλιά πολλά καλό ΣΚ!!!!

