Ετικέτες

, , ,


Καλημέρες, καλημέρες!!! 1η Δεκεμβρίου σήμερα και για κάποιο ανεξήγητο λόγο… είπα (ξανθό κουμπάκι) να μοιραστώ μαζί σας κάτι δημιουργικό. Σήμερα που λέτε είναι μια μέρα που στο σπίτι έχουμε ετοιμασίες… βλέπετε ενώ χθες ήταν η γιορτή του αγαπημένου μου, είπαμε να τον γιορτάσουμε σήμερα ( άλλωστε 40 ημέρες δεν ισχύει η γιορτή; )

Έχω σηκωθεί νωρίς, έχω κάνει την λίστα με τα φαγητά και τα γλυκά που πρέπει να ετοιμάσω ( χωρίς λίστα είμαι κυριολεκτικά χαμένη)… φτιάχνω και έναν ωραίο ζεστό καφέ και… αντί για να ξεκινήσω τις ετοιμασίες … κόλλησα με τον υπολογιστή ( ένα σπάνιο πράγμα για μένα… δεν μου συμβαίνει σχεδόν ποτέ😉 )

Γρήγορα – γρήγορα λοιπόν… θα μοιρασαστώ μαζί σας μια όμορφη και γρήγορη ιδέα χριστουγεννιάτικης διακόσμησης.

θα χρειαστείτε μειρκούς φελλούς, κορδέλες και κόλλα.

Η διαδικασία απλή σχηματίζεται με τους φελλούς σχήμα δέντρου, δηλαδή ενώνεται 3 φελλούς στην σειρά, από πάνω άλλους 2 και τέλος έναν στην κορυφή. Στην συνέχεια τυλίγετε περιμετρικά μια κορδέλα στα χρώματα της αρεσκείας σας και έχετε ένα όμορφο, πρωτότυπο στολίδι για το δέντρο σας… Εναλλακτικά θα μπορούσατε να βάψετε τους φελλούς για ακόμα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα!!!

DSC_0357

Ελπίζουμε να έχετε ξεκινήσει τις ετοιμασίες χριστουγεννιάτικης διακόσμησης και να σας χρησιμεύσει.

Φιλάκια πολλά να περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!!