Αγαπητοί…..

Καλημερούδια !!!

Σήμερα Παρασκευούλα και δεν  χρειάζεται να κάνω χαρές που είναι τέλος της εβδομάδας, γιατί για εμένα δεν υπήρξε εργάσιμη εβδομάδα!!!

Σήμερα είναι η Δευτέρα μου!!! Σήμερα ήρθα πρώτη μέρα στη δουλειά από την περασμένη Παρασκευή, ταλαιπωρημένη από «οξεία εμπύρετη αμυγδαλύτιδα» που λέει και ο γιατρός μου.

Την περασμένη Παρασκευή έφερε μια ίωση ο γιος μου – Διασπορέας μικροβίων- που συχνάζει στη γιαφκα ιώσεων «παιδικός σταθμός»

Έκατσα η έρημη μάνα να τον γιατροπορεψω …..που να ήξερα τι με περίμενε….

Αυτός ο μικρός μικροβιοδιασπορέας σε μία μέρα ήταν περδίκι (φτού φτού) και μετά εξολόθρευσε εμένα και τον πατέρα του.

Σάββατο απογεύμα πέφτω στο κρεββάτι εγώ με ρίγος, πυρετό, καταβολή που δεν μπορείς ούτε πλευρό στο κρεββάτι να αλλάξεις και πονόλαιμο που σε πεθαίνει….

Τρίτη μεσημέρι ο άντρας μου…. με τα ίδια συμπτώματα …

Έτριζε το κρεββάτι μας από το ρίγος …ΜΕΓΑΛΕΙΑ!!! Ειδικά όταν μας έπιανε ταυτόχορονα έλεγες γίνεται σεισμός…. έξαλλο τρελλοζεύγαρο……

http://pinterest.com/pin/79376012152924215/

Το ρεκόρ πυρετού σπίτι το έκανε ο άντρας μου, που έσπασε τα κοντέρ και μου μπήκε στο μάτι με ένα 41 από την πρώτη κιολας μέρα!!! ακυρώνοντας μία πορεία 3 ημερών ρίγους και ατονίας που είχα διανύσει με 39,5 πυρετο!!!!

Το ρεκόρ πονόλαιμου όμως το έκανα εγώ που έκανα να φάω και να πιω ο,τιδήποτε πλην νερού 2,5 μέρες!!!!!! Αυτός ρε φίλε με 40 πυρετό και έτρωγε!!!!!!!!!!!….. Άντρες…..

Κατά τα άλλα ο γιος μας στράβωσε μαζί μας γιατί του είχαμε τάξει λέει να τον πάμε στο θέατρο και δεν τον πήγαμε….!!!

Επίσης λέει, δεν θα μας συγχωρέσει ποτέ το ότι ενώ εμείς αράζαμε σπίτι, αυτόν τον στέλναμε σχολείο….!!!!

Αγαπητοί, δεν μαγείρεψα τίποτα….και δεν έτρωγα και τίποτα….ευτυχώς τον μικρό τον ταίζουν στη γιάφκα…

Υπάρχει και κάτι θετικό απο αυτή την ιστορία …ΕΧΑΣΑ 2 ΚΙΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Απο σήμερα θα κάνω εντατικό πρόγραμμα για να τα ξαναπάρω!!!!! Θα εμπνευστώ καινούργιες συνταγές και την επόμενη Παρασκευή θα είμαι πάλι εδώ δυναμική και με νέες νοστιμιές

Φιλιά καλό ΣΚ

Περαστικά στους αρρωστούληδες!!!!