Μιλάμε για πολύ «μιάμι» καταστάσεις αγαπητοί!!! Δεν μπορούσαμε να σταματήσουμε να τα τρώμε. Ηταν μαγικά!!!! Και θα τα φτιάξω και σήμερα το βράδυ…..!!..Enjoy!!!!!!

Υλικά

  • 600γρ κιμά από στήθος κοτόπουλο
  • 1 κρεμμύδι ξερό
  • 1 πράσο
  • 1 καρότο μεγάλο
  • 1 χούφτα φρέσκο δυόσμο
  • 1 χούφτα μαιντανό
  • 2 φέτες ψωμιού μουλιασμένες στο γάλα
  • 1 ντομάτα
  • Λίγη φρυγανιά τριμμένη
  • 1 κ.σ μουστάρδα
  • Αλάτι
  • Πιπέρι
  • Ρίγανι
  • Ελαιόλαδο

Σε ένα τηγάνι «ιδρώνω» το κρεμμύδι,το πράσο και το καρότο.

Το κρεμμύδι το κόβω σε ροδέλες, το πράσο σε μεγάλα σχετικά κομμάτια και το καρότο το τρίβω στον τρίφτη στις μεγάλες τρύπες (εκεί που τρίβω το τυρί ας πουμε για την πίτσα)

Μόλις τα υλικά μαλακώσουν τα βγάζω από τη φωτιά τα αφήνω για λίγο να κρυώσουν και τα ρίχνω στο multi.

Ρίχνω μαζί και τη ντομάτα, τη μουστάρδα το δυόσμο και το μαιντανό και τα πολτοποιώ.

Ρίχνω το περιεχόμενο στον κιμά και προσθέτω το μουλιασμένο ψωμί, αλάτι,πιπέρι,ρίγανη και λίγο ελαιόλαδο. Ξεκινάω να πλάθω και ανάλογα με το πόσο σφιχτό θέλω το μείγμα του κιμά προσθέτω τριμμένη φρυγανιά.

Εγώ ας πούμε έβαλα σχεδόν δύο κουταλιές της σούπας.

Ψήνω όπου τραβάει η ορεξή μου. Εννοείται οτι σε κάρβουνο και ψηστιέρα είναι το καλύτερο. Εγώ επειδή ήθελα να κάνω παζλ με τον μικρό μου ήρωα τα έβαλα στο γκριλ για ένα μισαωράκι στους 200 βαθμούς.

‘Εψησα και πιτούλες εφτιαξα και σαλάτα λάχανο…έκανα και την αμαρτία μου τελευταία στιγμή και τηγάνισα πατάτες …Πω πω πω πω πω….

Καλη όρεξη αγαπητοί!!!!!!!!!!!! Να έχετε το καλύτερο Σαββατοκύριακο!!!

