Αγαπητοί,

Το σκηνικό έχει ως εξής:

Έχω το πρωί επαγγελματικό ραντεβού και φοράω στολή εργασίας (ταγιέρ, τακούνια).

Εχω τελειώσει λοιπόν που λες το ραντεβού μου, και περπατάω προς το αμάξι για να πάω στο γραφείο.

Περπατάω με αέρα αυτοπεποίθησης, αφενός γιατι είμαι ανεβασμένη ψυχολογικά για την καλή έκβαση που είχε το ραντεβού, και αφεταίρου γιατι είμαι και φίνο γκομενάκι.

Φοράω καταλεύκα ρούχα, ωραία παπούτσια, είμαι βαμμένη, φτιαγμένη στη τρίχα και φοράω και λευκό γυαλί ηλίου που τα σπάει και ταιριάζει με το υπόλοιπο Outfit.

Επίσης είμαι και πολύ χαρούμενη γιατι μόλις έχω πάρει στο τζαμπέ (κερασμένο) ένα special περιποιημένο mocha frappucino με σαντυγί το οποίο αδημονώ να μπω στο αμάξι να βάλω μουσικούλα και να το πιω καθοδόν!!

Περπατάω λοιπόν με ύφος “businesswoman μπλαvζέ” κρατώντας το laptop μου, την ατζέντα μου, την προσωπική μου τσάντα και τον υπέροχο καφέ μου.

Ετσι λοιπόν, με αέρα «Sex and the City”, φτάνω τρία μέτρα πριν το αμάξι!!!!! Και εκεί ακολουθεί η καταστροφή!!!!!!!!!!

Φεύγει ένα λουρί από το ένα τακούνι μπλέκεται με το άλλο τακούνι μπλοκάρει το αριστερό μου πόδι και μπουρδουκλώνομαι η businesswoman στα τακούνια μου!!!!!!

Αλλού τα τακούνια!!!! Αλλού τα παπούτσια!!!!!!!! Αλλού η ατζέντα!!!! Αλλού το laptop!!!! Αλλου η τσάντα!!!!! Αλλού εγώ!!!

Μόνο ο καφές ήταν σε σταθερη θέση!!!! ΠΑΝΩ ΜΟΥ!!!!!!και εγώ φαρδιά πλατιά στο πεζοδρόμιο!!!!

Δεν σας λέω τίποτα αγαπητοί, όταν σηκώθηκα συνηδητοποίησα οτι τα παπουτσια μου ήταν τρία μέτρα πίσω μου και εγώ αισιώς ειχα ήδη φτάσει στο αμάξι εναερίως!!!

Τα ρούχα μου και τα μούτρα μου ήταν full στο Μocha Frappuccino !!!! το οποίο ήταν και παγωμένο!!!!!!!!! και το χειρότερο… δεν είχε μείνει ούτε μία γουλιά ακόμα στο ποτήρι για να πιω!!!!!!

Έφαγα θεαματική «σούπα» αγαπητοί!!!!!

Ετσι λοιπόν εμπνέυστηκα τη σημερινή μας συνταγή. Γιατί τα πάντα μπορούν να αποτελέσουν πηγή εμπνευσης αρκεί να μη το βάζεις κάτω!!!

Η πιο διάσημη και νόστιμη κρύα σούπα της γαστρονομίας!!!

Γκασπάτσο

Δεν είναι η παραδοσιακή συνταγή… ειναι λίγο πειραγμένη αλλά θεωρώ οτι έτσι είναι πολύ πιο ωραία γιατι έχει μία γλυκύτητα και μία καπνιστή μυρωδιά που απογειώει τη σούπα. Η διαφορά είναι οτι πριν αλέσετε τα υλικά όλα μαζί τα περνάτε για λίγο από το γκριλ!

Υλικά

  • 2 σκελίδες σκόρδο με τη φλούδα τους
  • 3 μεγάλες ντομάτες
  • 1 αγγούρι
  • 1 πράσινη πιπεριά
  • 1 κόκκινη πιπεριά
  • 1 κόκκινο κρεμμύδι (ή μισό νεροκρέμμυδο αμα βρείτε) με τη φλούδα
  • Ελαιόλαδο
  • 2 κ.σ ξύδι από κόκκινο κρασί
  • Θυμάρι φρέσκο ψιλοκομμένο
  • Ρίγανη φρέσκια ψιλοκομμένη
  • Αλάτι
  • Πιπέρι
  • Μαϊντανός για το σερβίρισμα
  • Φέτες ψωμιού για το σερβίρισμα

Τυλίγετε όλα τα λαχανικά ανα είδος σε αντικολλητικό χαρτί όπως είχαμε κάνει στη συνταγή «πατατοσαλάτα αλλιώς»

Βάζετε όλα τα λαχανικά, εκτός από το αγγούρι, στο γκριλ στους 200 βαθμούς μέχρι να μαλακώσουν. Δεν θέλουμε όμως να ψηθούν. Δηλαδή μη ξεπεράσετε τη μισή ωρα.

Τα βγάζετε να κρυώσουν και όταν είναι σε τέτοια θερμοκρασία που μπορείτε να τα πιάσετε, τα ξεφλουδίζετε. Τα ζουμιά που έχουν βγει τα κρατάτε εννοείται!!!!

Κοβετε σε μικρά κομμάτια τα υλικά και τα βάζετε στο μούλτι για άλεσμα. Ξεκινάτε το άλεσμα και ρίχνετε σταδιακά ¼ κούπας ελαιόλαδο, το ξύδι, τα ζουμιά από το ψήσιμο και τα μυρωδικά (περίπου μία χούφτα θα πρεπει να είναι τα μυρωδικά)

Εάν σας βγει πιο πικτή απο ότι θέλετε μπορείτε την ώρα που θα αλέθετε να ρίξετε άφοβα λίγο παγωμένο νερό.

Για καλύτερη υφή σουρώνεται τη σούπα και τη βάζετε σε μπωλάκια

Τη βάζετε στο ψυγείο να παγώσει και σερβίρετε με φρυγανισμένο ψωμί και ψιλοκομένο μαιντανό για το χρώμα!!!!

Καλή όρεξη αγαπητοί και το κυριότερο ….

Μείνετε όρθιοι whatever happens!!!!!!!!!!!!!!

Φιλια πολλά!!!