Καλημέρες … καλημέρες!!!

έχουμε ήδη μπει για τα καλά στο φθινόπωρο… αν και είμαι σίγουρη (ξανθό κουμπάκι) ότι κανείς από εμάς δεν θέλει ακόμα να το πιστέψει.

Σήμερα λοιπόν, αποφάσισα να κάνω έναν μικρό απολογισμό της χρονιάς, μέχρι σήμερα, γιατί για μένα, αν και ο χρόνος ακόμα δεν έφυγε, τώρα είναι η αρχή μιας νέας εποχής.

Το 2012, μπήκε με τους σχετικούς πανηγυρισμούς, όπως κάθε χρονιά άλλωστε, όταν έφτιαχνα την βασιλόπιτα παραμονή πρωτοχρονιάς ούτε που είχα φανταστεί τι εκπλήξεις μου ετοίμαζε αυτή η νέα χρονιά.

Τον Ιανουάριου του 2012, ένα από τα μικρά μου όνειρα έγινε πραγματικότητα… το koumpaki.wordpress.com, πήρε ζωή, βέβαια σε αυτό συντέλεσε και το αγαπητό μου μελαχρινό κουμπάκι. Χωρίς αυτό δεν θα είχε γίνει τίποτα!!!

Ετσι και των δυο η ζωή μας απόκτησε ένα διαφορετικό νόημα… κάθε μέρα ψάχναμε και σκεφτόμασταν τα άρθρα και τις δημιουργίες που θα μοιραζόμασταν μαζί σας. Η χαρά μας ήταν ακόμα πιο μεγάλη που μας αγαπήσατε, που γίνετε πιστοί στο koumpaki, που διαβάζετε τα άρθρα μας και που φυσικά συμμετέχετε ενεργά σε αυτό.

Όμως, το μήνα εκείνο έμαθα και κάτι άλλο, η καλύτερη μου φίλη αποφάσισε να μετοικίσει στην μακρινή Αυστραλία. Στην αρχή δεν το είχα συνειδητοποιήσει… όσο πέρναγε όμως ο καιρός και οι μέρες για το μεγάλο ταξίδι πλησιάζει τόσο τα συναισθήματα αλλάζουν, τόσο κάτι με βαραίνει! Από την μια χαίρομαι για εκείνη, αλλά από την άλλη…καταλαβαίνετε… δεν χρειάζεται να πω πολλά.

Εύχομαι όλα να πάνε καλά και σύντομα να γυρίσει πάλι κοντά μας!!! Θα μου λείψειςΣ᾽αγαπώ τόσο πολύ!!!

Ευτυχώς όμως μέσα σε αυτή την χρονιά, ήρθε στην ζωή μου μια τρελοπαρέα φοβερή…, 6 – 7 κοριτσούδια… που όταν συναντιόμαστε δημιουργούμε πανικό… περνάμε καλά και διασκεδάζουμε αφάνταστα!!! Η κάθε μια τους έχει μια ξεχωριστή προσωπικότητα… καμιά μας δεν είναι ίδια… όμως η χημεία μας είναι αφάνταστη… κόβει η μία ράβει η άλλη…

ΕΙΣΤΕ ΘΕΕΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!

Πάντα στην ζωή μας τα πράγματα έρχονται έτσι όπως δεν τα περιμένουμε… κάτι φεύγει … κάτι έρχεται, κάτι τελειώνει… κάτι νέο αρχίζει!

Υ.Γ Συγνώμη αν σας κούρασα με τα εσώψυχα μου αλλά σήμερα ξύπνησα με αυτή την διάθεση… σας υπόσχομαι το επόμενο post, να είναι πιο δημιουργικό.

