Αγαπητοί,

Τρία χρόνια πριν ένα ζεστό Αύγουστο, και καθώς διέσχιζα τον όγδοο μήνα της εγκυμοσύνης  μου, γυρίζω σπίτι από το γραφείο με τρελλή λιγούρα για ομελετίτσα. Ο σπόρος  εκείνη την ημέρα όλο κουνιόταν. Ξαφνικά και ενώ έτρωγα αμέριμνη και περιχαρής  την ομελέτα μου…σπάνε τα νερά.!!!!

Εντάξει δεν δημιουργήθηκε μεγάλη αναστάτωση …

  • Το παιδικό δωμάτιο ήταν αποθήκη,
  • ο πεθερός μου ήταν στο νοσοκομείο και ανάρρωνε από επέμβαση καρδιάς,
  • Οι γονείς μου ήταν διακοπές στην Κάρυστο,
  • Η αδελφή μου ήταν διακοπές  στη Μύκονο,
  • Ο αδελφός μου ήταν στην Πάτρα
  • Ο γιατρός μου ήταν στην Τήνο !!

Και το τραγικό ….είχα κανονίσει αποτρίχωση με κερί  την επόμενη μέρα το πρωί…. και ήμουν τίγκα στην τρίχα!!!!!

Ο άντρας μου έκανε ρεκόρ ταχύτητας για να φτάσει από το νοσοκομείο στο σπίτι να με πάρει και μόλις μου είπαν γεννάς …το πήρα πολύ  ψύχραιμα… απλά άρχισα να κλαίω και δεν σταμάτησα παρά μόνο 2 ώρες αφότου είχα γεννήσει!!!! Δηλαδή 14 ώρες μετά!!!

Μέσα στα κλάματα μου το μόνο που έλεγα ήταν ….ρε παιδιά  εγώ μια ομελέτα έτρωγα!!!

Επίσης έλεγα στις μαίες να μη με παρεξηγήσουν που έχω λίγο τριχούλες γιατί είχα κανονίσει αποτρίχωση την επόμενη μέρα  με κερί και για να τις μαζέψει το κερί έπρεπε να έχουν μεγαλώσει λίγο πρώτα οι τρίχες!!!…. Αυτό πρέπει να το είπα πολλές φορές γιατί η μαία που με ξύρισε να με ετοιμάσει για τον τοκετό  μου ζήτησε συγγνώμη που δεν έχουν κερί και θα χρησιμοποιήσει ξυράφι…

Την επόμενη μέρα το πρωι 11:35 έσκασε μύτη ο βιαστικός πανμικρος νεαρός που αναστάτωσε όλο τον κόσμο και έψαχναν καράβια αεροπλάνα και αυτοκίνητα για να φτάσουν εγκαίρως στο Λητώ πριν βγει!!!

Στις 08/08  λοιπόν είχαμε γενέθλια και φέραμε εις πέρας το project «παιδικό παρτυ»!!!

Τόπος: Παππουδοχωριό

Τούρτα: Ο λύκος και τα τρία γουρουνάκια!!

Μενού:

  1. Trammezzini με γαλοπούλα αγγουράκι , ντομάτα και σως
  2. Αλμυρό κέικ
  3. Trammezzini με τόνο , πίκλες και  σως
  4. Πίτσα με χειροποίητο φύλλο regato,γαλοπούλα πιπεριά κέρατο από τον κήπο
  5. Τάρτα φέτας
  6. Ρολό κοτόπουλο
  7. Κοτομπουκιές
  8. Στικς αγγουριου
  9. Στικς Καρότου
  10. Σως μουστάρδας
  11. Σως Κέτσαπ

Γενικώς το να μαγειρέψεις για σαράντα άτομα είναι από μόνο του λίγο spooky αλλά το να μαγειρέψεις για σαράντα άτομα εκ των οποίων τα 10 είναι πιτσιρίκια είναι πολύ spooky

Μόνο ένα πιτσιρίκι μπορεί να κάτσει μπροστά από ένα μπουφέ και να αρχίσει να ουρλιάζει ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ!!!!! ΕΙΝΑΙ ΑΗΔΙΑ!!!!! ΤΟ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ!!!!! ΔΕΝ ΜΑΡΕΣΕΙ!!!!

Επίσης τα πιτσιρίκια όταν δεν τους αρέσει κάτι απλά ….το φτύνουν!!!

Αυτές τις εικόνες ήθελα να αποφύγω και προσπάθησα να βάλω τα δυνατά μου!

Για τα πιάτα 1,2 μπορείτε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες και video ΕΔΩ και τις φωτογραφίες από τα δικά μου δημιουγήματα εδω.

Το πιάτο 3  «tramezzini τόνου» ήταν μία έμπνευση της στιγμής και ήταν εξαιρετικό … !!!

Τα tramezzini τόνου έγιναν περίπου με την ίδια τεχνική  που έγιναν και της γαλοπούλας απλά αντί για γαλοπούλα έβαλα τόνο τον οποίο διέλυσα σε πολύ μικρά κομμάτια και αντί για αγγούρι και ντομάτα έβαλα μόνο πίκλα λεπτοκομμένη . Επίσης χρησιμοποίησα ψωμί ολικής αλέσεως. Η σως ήταν ακριβώς η ίδια μεαυτή που είχα ετοιμάσει για τα trammezzini γαλοπούλα.

Τα trammezzini ήταν εξαιρετικά και σας τα συστηνω ανεπιφύλακτα για οποιοδήποτε τραπέζι !!! είναι λίγο μανούρικα γιατι ανοίγεις με τον πλαστη το ψωμί και γενικώς κάνεις εκεί μια ψιλοχειροτεχνία για να τυλίξεις τα δύο ψωμάκια, αλλά και από γευση και από εμφανιση σκίζουν!!! Στη φωτογραφία είναι τα ακαταμάχητα trammezzini τόνου

Πιάτο 4 Πίτσα!!!-

Την έκανα με λεπτή και τραγανή ζύμη

Υλικά για τη ζύμη:

  • 1 ¼  κουπας νερό
  • 40 γρ νωπή μαγιά
  • 1 πρέζα ζάχαρη
  • 1 πρεζα αλάτι
  • 1 πρεζα ρίγανη
  • 5 κ.σ ελαιόλαδο
  • Αλέυρι μύλοι Αγίου Γεωργίου νούμερο 1 –όσο πάρει –θα πάρει περίπου 600 γρ

Πως τη φτιάχνουμε

Σε μπολ βάζουμε το χλιαρό νερό, τη μαγιά, τη ζάχαρη, το ελαιόλαδο και τη ρίγανη.  Ανακατεύουμε να διαλυθεί η μαγιά. Αφήνουμε στάνταρ ένα δεκάλεπτο μέχρι να αρχίσει η μαγιά να αφρίζει. Λίγο λίγο ρίχνουμε το αλεύρι και το αλάτι ανακατεύοντας με κουτάλι. Όταν η ζύμη αρχίσει να μαζεύει, τη μαζεύουμε σε μπάλα με το χέρι. Την αδειάζουμε σε αλευρωμένη επιφάνεια και της δ ίνουμε και καταλαβαίνει στο ζύμωμα για ένα δεκάλεπτο στάνταρ. Η ζύμη πρέπει να είναι απαλή, ελαστική και εύπλαστη. Λαδώνουμε ελαφρά ένα βαθύ μπολ και βάζουμε τη ζύμη να αράξει. Τη σκεπάζουμε κιολας με μία  με νωπή πετσέτα και την αφήνουμε να διπλασιαστεί σε όγκο για περίπου μία ώρα σε ζεστό μέρος. Αφού ανέβει η ζύμη, τη χωρίζουμε σε όσα κομμάτια θέλουμε να φτιάξουμε.

Εγώ εφτιαξα δύο μεγάλα ταψιά πίτσα και την ταρτα φέτας με τη συγκεκριμένη ποσότητα.

Για να πετύχω λεπτή και τραγανή ζύμη χρησιμοποίησα πλάστη και ανοιξα τη ζύμη σαν να έφτιαχνα φύλλο για πίτα. Εάν θέλετε να κάνετε αφράτη ζύμη μπορείτε απλά να την ανοιξετε με το χέρι.

Στην πίτσα επάνω άπλωσα σάλτσα γαλοπούλα Regato και πιπεριές

Σαλτσα Πίτσας

  • Χυμό από 4 φρέσκιες ντοματες
  • 1 μικρό κρεμμύδι
  • Ρίγανη
  • Αλάτι
  • Πιπέρι

Τσιγαρίζεις πρώτα το κρεμμύδι και μετά βάζειςκαι το χυμό από τις ντομάτες να  σιγοβράσει. Προθέτεις τα μυρωδικά  και σε ένα τατερτάκι είναι έτοιμη η σαλτσούλα.

Ψήνεις σε υψηλή θερμοκρασία στον αέρα περίπου ένα μισαωράκι.

Πιάτο νούμερο 5

Τάρτα φέτας

Ισως το πιο απλό από όλα

Πάλι ανοιξα τη ζύμη με τον πλάστη για να είναι πολύ λεπτή και την έβαλα σε μία ταρτιέρα.

Απλωσα από επάνω 2 κουταλιές της σούπας κέτσαπ και μετά απλωσα περίπου 200 γρ φέτα  μία γενναία κουταλιά ρίγανη και λίγο ελαιόλαδο. Το ψήνεις σε προθερμασμένο φούρνο για ένα τέταρτάκι και είναι και αυτό εξαιρετικό.

Πιάτο νούμερο 6 Ρολό κοτόπουλο

Το έχω περιγράψει εδώ

Απλά να σας πω ότι το ρολό το έκοψα σαν γύρο κοτόπουλο  και το σέρβιρα με ψητές πιτούλες έτσι για διαφορά..

Για τις κοτομπουκιές και τις σως θα γράψω άλλη ανάρτηση !

Έχω μία super συνταγή για ψητές παναρισμένες  κοτομπουκιές  και θα σας τη δώσω οσονούπω!!!!

Μέχρι τότε να χαίρεστε όσους αγαπάτε και να είστε ευτυχισμένοι !!!!

