Αγαπητοί,

Όσο εσείς διαβάζετε αυτό το post εγώ διακοπάρω..

Το έγραψα πριν αναχωρήσω… !!! Όταν θα ανέβει στο koumpaki εγώ δεν θα το διαβάσω γιατί εκεί που θα είμαι δεν θα έχω πρόσβαση στο internet!!!! Ούτε καν σε ηλεκτρικό!!!!

Σήμερα θα σας δώσω μία συνταγή του μπαμπά μου που τη θυμάμαι από τα παιδικά μου καλοκαίρια.

Πάντα περνούσα θρυλικά καλοκαίρια με τα αγαπημένα μου ξαδέλφια Κώστα και Τάσο στον Άγιο Βασίλειο του Ρίου δίπλα στη θάλασσα ….

Τα μεσημέρια ο πατέρας μου μόλις επέστρεφε από τη δουλειά (η μητέρα μου δούλευε εκείνη την ώρα) μας έβγαζε σχεδόν δια της βίας από τη θάλασσα,μας έπλενε στην αυλή με το λάστιχο ,μας «τάιζε»  μεσημεριανό  και μετά μας έβαζε υποχρεωτικά για ύπνο.

Εννοείται πως δεν κοιμόμασταν και όταν πλέον τα γέλια μας και οι σαχλαμπούχλες μας έφταναν μέχρι το δωμάτιο του, ερχόταν να μας μαλώσει. Εμείς απότομα κουκουλωνόμασταν μεχρι τα μπούνια και  κάναμε και καλά οτι κοιμόμασταν !!! Τι πιο φυσιολογικό να κοιμάσαι τέρμα κουκουλώμένος στους  40 βαθμούς !!!!!  Στάνταρ τον πείθαμε τον πατέρα μου οτι κοιμόμασταν!!!! Νόμιζα οτι εφευγε απο το δωμάτιο αναστενάζοντας ανακουφισμένος!!…. μετα κατάλαβα οτι αναστέναζε απηυδησμένος.!!!!!

Το απόγευμα εννοείται οτι ξεχυνόμασταν ξανα στην παραλία με ποδήλατα χωρίς φρένα και πατίνια που επιαναν την ταχύτητα του φωτός στις κατηφόρες!!!

Εννοείται πως με το ποδήλατο κάνεις τις καλύτερες βουτιές από εξέδρες και εννοείται πως τα φρένα είναι προεραιτικά αφού αμα βάλεις το πόδι σου στο μπροστινό λάστιχο ή σταματας ή πέφτεις οπότε σε κάθε περίπτωση ακινητοποιέισαι!!!!

Καλοκαίρια,  που ενώ έχει περάσει κυριολεκτικά ένας  αιώνας από τότε που τα έζησα…. Θυμάμαι μέχρι  και την τελευταία  λεπτομέρεια!!!

Με τον ξεδελφό μου Κώστα απόκριες στην Πλατεία Όλγας στην Πάτρα. (Δεν βρήκα καλοκαιρινή φωτογραφία L είναι όλες στο πατρικό μου…)

Ειμαι ντυμμένη μικρή Ολλανδέζα και ο Κώστας… «Κώστας»… Ούτως η άλλως δεν χρειάζεται αμφίεση για να χαρακτηριστεί «αστεία φάτσα»

Με τον ξαδελφό μου τον Τάσο,  που με κάτι μου έχει πασαλείψει τα μούτρα , σε στιγιότυπο από εφηβικό πλέον καλοκαίρι….Πάλι ο πατέρας μου μας κυνηγούσε αλλά για άλλους λόγους!!!!!

Με τον πατέρα μου (ζεν πρεμιέ από τους λίγους) στη θρυλική παραλία Αγίου Βασιλείου!

 Να λοιπόν τι έτρωγα και ήμουν τόσο μπουλούκα!!!!!!

Καλοκαιρινές Μπριζόλες  Του Πάρη

Τι θα χρειαστείτε:

  • 2 μπριζόλες χοιρινές
  • ½ ποτηράκι του κρασιού λευκό κρασί
  • Ελαιόλαδο
  • Αλάτι
  • Πιπέρι
  • Ρίγανη
  • 1 λεμόνι
  • 1 φύλλο δάφνη προαιρετικά

Βάζουμε σε ένα τηγάνι το κρασί και μόλις αρχίσει και ζεσταίνεται ρίχνουμε μέσα τις μπριζόλες  και τις αφήνουμε να βράσουν μέχρι να το πιούν.

Μόλις πιούν το κρασί ρίχνουμε νεράκι μέχρι να καλυφτούν τελείως και ουσιαστικά τις βράζουμε στο νερό, σε μέτρια θερμοκρασία.

Όταν πλέον έχουν πιεί το νερό, οπότε έχουν κιόλας  βράσει, (πρέπει να το τσεκάρετε αυτό !!! έχει να κάνει με το κρέας εάν δεν έχουν βράσει βάλτε και άλλο νερό) ρίχνουμε ελαιόλαδο και τις ροδοκοκκινίζουμε. Παράλληλα ρίχνουμε και τη ρίγανη το αλάτι , το πιπέρι και τη δάφνη( προαιρετικά).

Μένουμε σε αυτό το στάδιο, γυρνώντας τες, ώσπου να πάρουν χρώμα.

Στο τέλος ρίχνουμε το χυμό από το λεμόνι και τις αφήνουμε να πάρουν μία τελευταία βράση.

Σερβίρουμε με ό,τι γουστάρουμε …πατατούλα τηγανιτή, ρυζάκι ή σαλάτα ό,τι τραβάει η όρεξη σας!!!

Σε κάθε περίπτωση ….το μπριζολάκι τα σπάει!!!!

Φώτο από http://www.sidagi.gr/section/kurios-piato/content/mprizoles-lemonates

Φιλιά Πολλά από το Camping!!!!