Αγαπητοί,

Φυστικοβούτυρο… Από μόνη της σαν λέξη σου γεμίζει το στόμα!!!!

Όταν το πρωτοδοκίμασα 2-3 χρόνια πριν από την Κακιά Κουνάδα-Τσαμπίκα… που από τότε ήταν πολύ μπροστά…. Είπα επί λέξει:

πως το τρως αυτό το πράγμα!!!!

Αλλά να διευκρινίσω πως το έτρωγε από το βαζάκι με κουτάλι!!

Πριν από περίπου ένα μήνα και ως γνήσιος Ελληνάρας που είμαι, έφτασα στο γραφείο έχοντας πιει (ως συνήθως) μόνο ένα καφέ . Με το ένα μάτι μισόκλειστο είδα την συνάδελφο Ολίνα (δύναμη στο χώρο του πρωινού-και όχι μόνο) να τρώει κάτι ωραίες φρυγανίτσες με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα. Δεν τις λιμπίστηκα γιατί το φυστικοβούτυρ… δεν μου άρεσε… από όσο θυμόμουν….

Μία εβδομάδα περίπου αργότερα, μία συγκεκριμένη μέρα του μήνα που τα ορμονικά μου ήταν σε τέτοια κατάσταση…. που μπορεί να έτρωγα και την ίδια την Ολίνα, της ζήτησα να μου κάνει και εμένα μία φέτα. Εκείνη την ημέρα ξεκίνησε ένας έρωτας… με τη τρίτη μπουκιά!!

Ο συνδυασμός του φυστικοβούτυρου με τη μαρμελάδα ήταν από τα πιο ισορροπημένα πράγματα που έχω φάει!!! Άσε που με κράτησε και για ώρες. Το μεσημεριανό μου ήταν το μισό!!!!

Αγόρασα και εγώ!!!  Από τότε τρώω κάθε πρωί δύο φρυγανιές με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα φράουλα!!!  Εννοείται ότι δεν πάχυνα, μη σου πω ότι αδυνάτισα κιόλας!!!!

Αλλά το δαιμόνιο της Blogger δεν με άφησε ήσυχη και έφτιαξα σπιτικό φυστικοβούτυρο, σπιτική μαρμελάδα και επειδή είμαι και πολύ «προχώ», έφτιαξα και σπιτικό φυστικοβούτυρο κακάο….

Σας τα παρουσιάζω λοιπόν!!!

Για τη μαρμελάδα δεν θα σας μιλήσω αναλυτικά γιατί έκανα τη συνταγή της αγαπητής blogger Σοφίας από το Shareyourlikes

Με μία μόνο διαφορά… έκανα μαρμελάδα κεράσι.

Δεν βρήκα φράουλες στην αγορά  και λέω η καλή σου …δεν πειράζει θα πάρω κεράσια.

Δεν σκέφτηκα το troll ότι το κεράσι έχει κουκούτσι!!! Ούτε ότι το κεράσι βάφει σα μανιασμένο!!!!

Να με δεις λοιπόν Σαββατιάτικα με ειδικά χειρουργικά γαντάκια (είχα κάνει και μανικιούρ τρομάρα μου!!!!) να ξεκουκουτσιάζω ένα –ένα, ένα ολόκληρο κιλό κεράσια!!!  100 θα’ ταν πάνω κάτω!!!!Τέλος πάντων 1 ώρα μετά ξεκίνησα τη συνταγή όπως ακριβώς την περιγράφει η Σοφία και βγήκε super!!!

Κοίτα το χρώμα της όσο βράζει…..

Αφού  είχα τη μαρμελάδα στον αυτόματο, ξεκίνησα τα φυστικοβούτυρα.

Είχα διαβάσει αρκετές συνταγές, στο τέλος  έκανα ότι μου κατέβηκε στο κεφάλι και βγήκαν τέλεια.

Φυστικοβούτυρο Απλό:

  • 2 φλιτζανάκια του καφέ φυστίκια αλατισμένα
  • 1 φλιτζανάκι του καφέ ζάχαρη άχνη (βάλε όσο θες, μπορείς και καθόλου)
  • 1 κ.γ μέλι θυμαρίσιο
  • ¼ φλιτζανάκι του καφέ σπορέλαιο
  • ½  φλιτζανάκι του καφέ νερό

Η διαδικασία είναι πολύ δύσκολη. Τα χτυπάς όλα στο multi μέχρι να αποκτήσουν την υφή του βουτύρου ..δηλαδή  4  περίπου λεπτά. Αυτό …τέλος

Σας διαβεβαιώνω ότι είναι μακράν καλύτερο από τα αγοραστά !!

Κανονικά το αποθηκεύεις σε βαζάκι αποστειρωμένο για να σου κρατήσει, αλλά εμείς οικογενειακώς σε  τρεις μέρες  θα το φάμε, άσε που έχω τάξει να πάω και στην Ολίνα, οπότε το έβαλα σε ένα μικρό ταπεράκι.

Για το φυστικοβούτυρο κακάο

Την αρχική συνταγή την είχα διαβάσει από τον Άκη Πετρετζίκη αλλά εγώ πρόσθεσα  το μέλι …. Για να μη με περάσετε για κανένα ψυχάκι …δοκίμασα και την πρωτότυπη αλλά αυτή μου άρεσε περισσότερο.

  • 2 φλιτζανάκια του καφέ φυστίκια αλατισμένα
  • 2 φλιτζανάκι  του καφέ ζάχαρη άχνη
  • 1 κ.γ μέλι θυμαρίσιο
  • 1  φλιτζανάκι του καφέ σπορέλαιο
  • ¾ φλιτζανάκι του καφέ κακάο

Πάλι μιλάμε για μία πολύ δύσκολή εκτέλεση: Τα χτυπάς όλα στο multi μέχρι να αποκτήσουν την υφή του βουτύρου ..δηλαδή  8 λεπτά. Θέλει παραπάνω ..

Για να καταλάβεις πόση ενέργεια σου δίνουν οι ξηροί καρποί πρέπει να τους χτυπήσεις στο μπλέντερ… !! Ειλικρινά τώρα, έχω στριφογυρίσει εκεί μέσα «τη μάνα μου και τον πατέρα μου» τη θερμότητα που έβγαλε το μπλέντερ αυτή τη φορά δεν μπορώ να σας την περιγράψω και δεν είναι μόνο η κινητική ενέργεια που μετατρέπεται σε θερμική είναι και η ίδια ή ενέργεια του τροφίμου… είναι απίστευτό!!! Μόνο εάν το κάνετε θα με καταλάβετε !!!

Την Κυριακή το πρωί φάγαμε φυστικοβούτυρο απλό με μαρμελάδα κεράσι και φυστικοβούτυρο κακάο με μπανάνα…..

Αυτά αγαπητούληδες …Α ξέχασα να σας πω!!! Φεύγω διακοπές!!! Και όπως καταλαβαίνετε ….Σας αγαπώ όλους και σας φιλώ όλους ανεξαιρέτως!!!!

Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

