Αγαπητοί,

Έφτασε άλλη μια Παρασκευούλα!!!!

Μια Παρασκευούλα καλοκαιρινή, που νομίζω πως την ακούω να μου φωνάζει στο αυτί ΜΠΑΝΙΟ.. ΜΠΑΝΙΟ…ΜΠΑΝΙΟ!!!!

Έχω μία τρελλή αγάπη στο μπάνιο ….Όταν ήμουν μικρή, η μητέρα μου έλεγε στον πατέρα μου οτι στην προηγούμενημου ζωή, πρέπει να ήμουν τσιπούρα!!!

Πλάκα πλάκα ίσως γι’αυτο να μη μου πολυ αρέσουν τα ψάρια ειναι λίγο spooky να τρως παλιούς συγγενείς και φίλους!!!

Με τα μαλάκια πάλι δεν έχω θέμα!! Τα τσακίζω

Τέλος Πάντων αν και είμαι στο γραφείο… απέναντι μου δεν βλέπω την Άντζελα (Κnowledge Μanagement Τool συνάδελφος) αλλά αυτό:

Και δεν θέλω το απογευμα να πάω στο σπίτι μου αλλά εκεί:

Και να πάρω φόρα από την πάνω πάνω πισίνα και να φτάσω στη θάλασσα!!!!

Υποθέτω μετά θα έρθει το ελικόπτερο του ΕΚΑΒ να με μαζέψει και εάν είμαι σε κατάσταση φυσιολογική θα φτιάξω συνταγούλα εναλλακτική!!!!

Πατατοσαλάτα αλλιώς!!!!

Αυτή τη συνταγή την πρωτοείδα από τον Chef Ανδρέα Λαγό που πολύ μου αρέσει και τον θεωρώ πολύ εμπνευσμένο!!! Της άλλαξα όμως τα φώτα, αφενός επειδή δεν είχα τα σωστά υλικά όταν αποφάσισα να την ξανακάνω και αφετάιρου γιατί τέτοιος τύπος είμαι και δεν αφήνω τίποτα όρθιο!!

Έκανα λοιπόν μία παραλλαγή και σας την παρουσιάζω:

Τι θα χρειαστείτε:

  • 7 πατάτες
  • 3 κρεμμύδια
  • 1 κεφάλι σκόρδο
  • 2 φρέσκα κρεμμυδάκια
  • ½ ματσάκι ψιλοκομένο άνηθο
  • ½ ματσάκι ψιλοκομένο δυόσμο
  • 3 κ.σ μουστάρδα
  • 1 κεσεδάκι γιαουρτι
  • 1 αγγουρι
  • 1 λεμόνι
  • 3 κ.σ ξύδι balsamico λευκό
  • Αλάτι
  • Πιπέρι
  • Ελαιόλαδο

Πως την φτιάχνουμε

Τρίβουμε στον τρίφτη το αγγούρι όπως όταν ετοιμάζουμε τζατζίκι, το αφήνουμε να βγάλει όλα τα υγρά του σε ένα σουρωτήρι …θα έχει το χρόνο του γιατι θα το χρησιμοποιήσουμε στο τέλος της συνταγής

Καθαρίζουμε και πλένουμε τις πατάτες καλά και όταν είναι πλέον στεγνές τις ρίχνουμε απο πάνω λίγο αλάτι, λίγο πιπέρι και λίγο ελαιόλαδο και τις τυλίγουμε   με μία λαδόκολα.

Χαράζουμε ένα σταυρό με το μαχαίρι πάνω στα κρεμμύδια και στο σκόρδο χωρίς να βγάλουμε τη φλούδα και ρίχνουμε αλάτι,πιπέρι και λίγο λάδι. Τα τυλίγουμε με λαδόκολα, ξεχωριστα τα κρεμμύδια από το σκόρδο γιατι έχουν διαφορετικούς χρόνους ψησίματοςκαι τα βάζουμε όλα στο φούρνο, στον αέρα στους 220 βαθμούς.

Τα κρεμμύδια θέλουν περίπου μία ώρα, οι πατάτες μιάμιση και το σκόρδο …μπορεί και δύο. (Στο δικό μου φούρνο) –Θα πρεπει να τα τσεκάρετε με ένα πιρουνάκι για να είστε σίγουροι.

Μόλις είναι όλα έτοιμα, βγάζουμε τις φλούδες από τα κρεμμύδια και το σκόρδο. Εννοείται πως θα πρέπει να τα αφήσετε να κρυώσουν γιατι δεν θα σας μείνει δαχτυλο για δάχτυλο από το κάψιμο.

Ψιλοκόβουμε το ψημένο κρεμμυδι που σας διαβεβαιώ είναι μούρλια!!!! Δοκιμάστε το και θα καταλάβετε. Λιώνουμε και το σκόρδο και τα ρίχνουμε σε ένα μεγάλο μπολ μαζί με τις πατάτες.

Ρίχνουμε απο πάνω τον άνηθο τη μουστάρδα τα φρέσκα κρεμμυδάκια και το λεμόνι

Παίρνουμε το αγγουράκι που είχαμε τρίψει, ρίχνουμε πάνω και το γιαιούρτι, ανακατευουμε καλά ρίχνουμε λίγο αλάτι,το δυόσμο,το ξύδι και το τουμπάρουμε και αυτό στην πατατοσαλάτα.

Le magnifique!!!! Αγαπητοί!!!!!

Φιλιά πολλά καλά μπάνια!!!!!