Τελικά κατέληξα… οι φίλες μου που με κοροϊδεύουν  επειδή μπορώ να κάνω θαύματα με ότι υπάρχει στο ψυγείο μου… έχουν δίκιο!

Μετά από μία κουραστική εβδομάδα ήθελα να δοκιμάσω για άλλη μια φορά τις ικανότητές μου στην κουζίνα. Ανοίγω το ψυγείο μου και βγάζω φρούτα! Πολλά  φρούτα!

Ξύνοντας το κεφάλι μου για να  μου κατέβει καμιά ιδέα για το τι θα μπορούσα να φτιάξω… σκέφτηκα κάτι καλό! Γλυκό με φρούτα! Χωρίς ζάχαρη! Καλά..  μην ξεγελιέστε! Ζάχαρη είχαν σχεδόν όλα τα παρελκόμενα! Αλλά δεν πειράζει! Τσάμπα πληρώνουμε το γυμναστήριο???

Χρόνος κατασκευής… μία ώρα και άλλη μία ώρα για να καθαρίσω τον χαμό που δημιούργησα στην κουζίνα!  Εκτός και αν εσείς είστε από εκείνες που είστε προσεκτικές! Εγώ δεν είμαι από αυτές…  είμαι από τις άλλες!

Υλικά όπως φαίνεται και στην φωτογραφία, φαντασία, κεράσια καθαρισμένα, ανανάς, μπανάνα, ρούμι, μπισκότο τριμμένο, μια κουταλιά βιτάμ με γιαούρτι, γάλα,  ένα σακουλάκι σκόνης κρέμα  ζαχαροπλαστικής, κουβερτούρα, μερεντα και λίγη κρέμα γάλακτος.

Κόβουμε πρώτα όλα τα φρούτα σε φετουλες, και τα κεράσια τα βάζουμε να μαριναριστούν στο ρούμι.

Στρώνουμε το τριμμένο μπισκότο με το βιτάμ και λίγο από τον χυμό που εβλαγαν τα κεράσια με το ρούμι σε ένα Pyrex. Εγώ έκανα μια μαγκιά… και έβαλα το τριμμένο μπισκότο για 2 λεπτά στο γκριλ έτσι ώστε να δώσει την αίσθηση του καβουρδισμένου μπισκότου! Καλά θα σας πω την αλήθεια… Απλά μου έπεσε λίγο παραπάνω ρούμι και ήθελα να το στεγνώσω κάπως!

Χτυπάμε την κρέμα  ζαχαροπλαστικής με το γάλα (σύμφωνα με τις οδηγίες που γράφει το σακουλάκι) Βάζουμε πάνω στο μπισκότο μία στρώση από κεράσια, ρίχνουμε το ένα τρίτο της κρέμας, και μετά βάζουμε μία στρωση από μπανάνα και κεράσια.

Συνεχίζουμε και ρίχνουμε το επόμενο ένα τρίτο της κρέμας, και μία στρώση από ανανά με λίγα κεράσια. Βάζουμε την υπόλοιπη κρέμα και διακοσμούμε το γλυκό μας με κεράσια.

Λιώνουμε σε μπεν μαρι την κουβερτούρα με λίγο γάλα και μια κουταλιά μερεντα.

Όπως είναι το μίγμα το βάζουμε για λίγο σε ένα τηγάνι αντικολλητικό με λίγη κρέμα γάλακτος και ανακατεύουμε συνεχώς!

Έπειτα περιχύνουμε την σοκολάτα πάνω στο γλυκό και είναι έτοιμο!!!

Εάν θέλουμε διακοσμούμε το γλυκό με πολύχρωμη τρούφα. Αν θέλετε την γνώμη μου, καλύτερα να μην το κάνετε διότι μόλις την έβαλα συνειδητοποίησα πόσο kits έγινε η εμφανισή του!