Αγαπητούληδες!!!!!

Μου λείψατε!!!

Την περασμένη εβδομάδα ρέπαρα ως blogger, αυτή ρεπάρω ως μαμά!

Αφενός μου λείψατε… αλλά η κίς λορέν ήταν άπαικτη και έπρεπε να τη μοιραστούμε μαζί σας, αφετέρου αυτή την εβδομάδα έχω στείλει τον μικρό στο παππουδοχωριό να κάνει τα πρώτα του μπάνια και να τρώει από το λαχανόκηπο.

Είπα λοιπόν ένεκα της έλλειψης μωρού να κάνω πράγματα για τον εαυτό μου και εννοείται πως το πρώτο που κανόνισα ήταν κομμωτήριο!!!

Πήγα που λες η καλή σου για full ρεκτιφιέ κεφαλιού. Μόλις είδα το αποτέλεσμα είπα στη δημιουργό κ ομμώτρια  «καλά μου έκανες θεϊκό μαλλί μόλις πάω σπίτι θα πω στον άντρα μου να με πάει βόλτα να το δείξουμε κιόλας!!! Δυο λεπτά μετά,φτάνω περιχαρής στο ταμείο με τη σιγουριά του νικητή και εκεί ακριβώς είναι το σημείο που είδα το ποσό …και απλά… χρειάστηκα απινιδωτή!!!!!

Αλλά δεν τελειώνει εδώ!!! Φτάνω στο σπίτι κουτσά στραβά και με ένα μούδιασμα στο κεφάλι που δεν ξέρω αν ήταν  από τα λεφτά που έδωσα, ή από τη βαφή που είχε άρχισει να καίει το κρανίο μου.

Βλέπω τον άντρα μου χλωμό στον υπολογιστή, πρώτον να μου λέει ότι τα μαλλιά μου «έχουν πλάκα» και δεύτερο να μου ξεστομίζει – χωρίς καμία προειδοποίηση– το ποσό που θα πρέπει να δώσουμε στην εφορία μόλις καταθέσουμε τη φορολογική μας δήλωση!!!!!!!! Για να τον εκδικηθώ του είπα και εγώ απότομα πόσα έδωσα στο κομμωτήριο για να γελάει με τα μαλλιά μου!!! Αλλά δεν έπιασε το δικό του ήταν δεκαπλάσιο!!!

Το μούδιασμα από το κρανίο πέρασε και στο χέρι και εκεί ακριβώς ήταν που κατάλαβα ότι  όχι απλά βόλτα δεν έχει αλλά θα κάνω να βγω και τρία χρόνια !!!!!

Μάζεψα και εγώ που λέτε τα κομμάτια μου και έφτασα ως την κουζίνα να φτιάξω κάτι να φάω  με «ότι έχει το ψυγείο» είχα κάνει επιδρομή όμως στο λαχανόκηπο το ΣΚ και είχα πάρει θεϊκά υλικά .

Πήρα λοιπόν τα παρακάτω και έκανα ότι μου κατέβηκε στο κεφάλι… αλλά ήταν πολύ νόστιμο…

Βρήκα:

  • Μία σακούλα φρέσκο σπανάκι (Λαχανόκηπος μπαμπά)
  • 4 φρέσκα κρεμμυδάκια (Λαχανόκηπος μπαμπά)
  • 1 ξερό κρεμμύδι
  • ¼ κουτιού γάλα εβαπορέ
  • 2 αυγά (είχα τρία αλλά χρησιμοποίησα τα δύο)
  • 3 χούφτες περίπου από διαφορα τυριά  ( γύρω στα 170 γρ ήταν)
  • Ελαιόλαδο

Στην κατάψυξη βρήκα μισό πακέτο φύλλο σφολιάτας –αντίκα- αλλά δεν είχε χαλάσει γιατί και εγώ και ο άντρας μου χαίρουμε άκρας υγείας!!!

Στο ντουλάπι είχα μοσχοκάρυδο, 2 σκελίδες σκόρδο, αλάτι και πιπέρι

Πώς το έφτιαξα:

Έριξα στο τηγάνι τα κρεμμύδια φρέσκα και ξερά με λίγο ελαιόλαδο μετά έριχνα λίγο – λίγο το σπανάκι να μαραθεί αλλά όχι και πολύ, κρατούσε λίγο τέλος.

Πριν ρίξω την τελευταία χούφτα σπανάκι έριξα μέσα και 2 σκελίδες σκόρδο.

Όταν έβαλα όλο το σπανάκι έριξα και τα μυρωδικά και το έβγαλα από τη φωτιά.

Έκοψα με τα χέρια μου ακανόνιστα τα φύλλα της σφολιάτας σε μικρά – μικρά κομμάτια  έκανα μία στρώση στον πάτο μίας ταρτιέρας με τα 2/3 από τη συνολική ποσότητα που είχα βρέχοντας τα με πινελάκι με ελαιόλαδο. Μετά έριξα το σπανάκι. Έβαλα πάνω από το σπανάκι το υπόλοιπο 1/3 από το φύλλο σφολιάτας.

Έβαλα σε ένα βαθύ μπολ το γάλα και τα δύο αυγά, τα χτύπησα  και το έριξα και αυτό  από πάνω. Τέλος πασπάλισα με τα τυριά και έψησα για 15 λεπτά στους 250 στον αέρα και για 10 λεπτά μόνο στο κάτω γκριλ … Έγινε κορυφαίο… Μιλάμε ότι το χάρηκα πραγματικά!!!

Έβαλα δύο κομμάτια άνοιξα και μια μπυρίτσα και έκατσα στο μπαλκόνι μου!!!!

Και ξέρετε τι είπα!!!!

Είπα: Less is more BITCH!!!!

 (θα έλεγα «ουκ εν τω πολλώ το εφ» που είναι και Π.Ο.Π αλλά η λέξη BITCH μου γέμισε το στόμα!!)

Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!