Αγαπητοί…..

Ξαφνικά ήρθε πάλι ο χειμώνας !!

Monsieur Καιρός!!.…..δεν ξηγιέσαι καλά!!!και έχω μαζέψει και τα χειμωνιάτικα !!!!!

Τέλος πάντων δεν θα τσακωθώ με τον καιρό σήμερα γιατί είναι Παρασκευή και  οι Παρασκευές, είναι υπέροχες μέρες, είτε είναι χειμωνιάτικες  είτε είναι καλοκαιρινές!!!

Δεν είναι παράξενo που ενώ η Παρασκευή είναι τζαμάτη  και τριζάτη …γιατί περιμένεις το Σαββατοκύριακο…. όταν έρθει το Σάββατοκύριακο δεν έχεις την ίδια χαρά!!!

Eπίσης ενώ η Κυριακή είναι κομμάτι του Σαββατοκύριακου δεν την αγαπάς!!! Όσο και αν σου κάνει γλύκες αυτή η βρωμομέρα, την κουτσουκέλα της θα την κάνει. Ειδικά εκεί γύρω στο απογευματάκι που συνηδητοποιείς οτι  θα πρέπει να ετοιμαστείς για την επομένη μέρα που Παναγία μου και Χριστέ μου…. ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ !!!!!

Με όλα τα παραπάνω έχω βγαλει ένα σαφές συμπέρασμα …δεν είναι αυτό που ζεις τελικά ….είναι αυτό που περιμένεις να ζήσεις που σου δίνει χαρά !!!!!

Λοιπόν μετά από το παραπάνω παραλλήρημα μπουρδολογίας …. ήρθε η ώρα μίας συνταγούλας που φωνάζει ΚΥΡΙΑΚΙΑΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ!!! Και κάνει τις Κυριακές μας πιο γλυκές.

Επίσης δεν θέλει κόπο…θέλει τρόπο!!!

Ρολο κοτόπουλο της Κυριακής

Εγώ  πηγαίνω στον κρεοπώλη μου και μου το φτιάχνει εκείνη την ώρα μπροστά μου. Χρησιμοποιεί φιλέτο στήθος κοτόπουλο και μέσα βάζει κεφαλοτύρι πράσινη πιπεριά και μπέϊκον. Μου το τυλίγει με το δίχτυ και είναι έτοιμο!

Τα υλικά μας:

  • 1 ρολό κοτόπουλο
  • πατάτες (βάλτε όσες χωράνε στο ταψί σας γύρω γύρω από το ρολό)
  • 2 κ.σ μέλι
  • 3 κ.σ μουστάρδα
  • ½ κούπα ελαιόλαδο
  • Χυμό από ένα λεμόνι
  • Χυμό από 2 πορτοκάλια
  • Αλάτι
  • Πιπέρι
  • Δεντρολίβανο
  • Ρίγανη

Πως το φτιάχνουμε:

Βάζω το ρολό στη  μέση ενός ταψιούπου έχει βάθος

Κόβω  πατάτες γύρω  γύρω – λίγο πιο λεπτές από τις απλές πατάτες φούρνου.

Βάζω σε ένα μεγάλο σέικερ το μέλι, τη μουστάρδα, το λάδι, το χυμό λεμόνι και το χυμό πορτοκάλι και τα χτυπώ, όπως χτυπούσα παλιά  το νες καφέ φραπέ ατελειωτη ευχαρίστηση.

Όταν από το χτύπημα όλα τα υλικά ενωθούν σε ένα ομοιογενές ρευστό τα περιχύνω στο ταψί να πάνε παντού.

Μετά ρίχνω αλάτι, πιπέρι , ρήγανι και δεντρολίβανο κατα βούληση και κάνω μασάζ στο ρολό να πάει παντού. Το ίδιο και με τις πατάτες τους ρίχνω το απαραίτητο ανακάτεμα.

‘Εχω  προθερμάνει το φούρνο στους 220 βαθμούς πάνω κάτω

Εδώ τώρα θα κάνω ένα κόλπο που είναι πολύ σημαντικό : Καπακώνω το ταψί με ένα άλλο βαθύ πάλι ανοξείδωτο  ταψί.

Λοιπόν έχω ψήσει το ρολό και σε γάστρα αλλά καμία  σχέση. Το ψήσιμο με αυτό τον τρόπο είναι ιδανικό, δεν μπορώ να σας πω το γιατί, επειδή δεν το ξέρω…..αλλά οι κλινικές μελέτες έχουν δείξει πως αυτό το ψήσιμο κάνει τη διαφορά!!!

Αγαπητοί ….ένα τριωράκι φούρνου θα το φάτε στανταρ!

Καλό….ΠολυπόθητοΣαββατοκύριακό!!!!!

Την Κυριακή να κάνετε τη συνταγή μου!!!!

