Αγαπητές φίλες του Blog!

Πριν λίγες μέρες αποφάσισα να μαζέψω στο νέο μου σπιτικό όλη την τρελοπαρέα – γυναικοπαρέα από το εργασιακό μου περιβάλλον!

Όχι ότι τις συμπαθώ ιδιαίτερα… απλά ήθελα να κάνω επίδειξη των δυνατοτήτων μου στην κουζίνα! Αστειεύομαι φυσικά… για την ακρίβεια τις λατρεύω!!!

Αρκετά σίγουρη για τον εαυτό μου και στο κομμάτι της μαγειρικής, ήξερα α πριόρι ότι θα καταπλήξω τα πλήθη!

Και δεν σας κρύβω ότι τα κατάφερα!!! Ή τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου έδωσαν… Διότι ξέρετε πως λειτουργούμε εμείς οι γυναίκες… 🙂

Έναυσμα για να γράψω το άρθρο αυτό ήταν η λατρεία που έδειξαν οι φίλες μου κυρίως σε ένα συγκεκριμένο φαγητό. Το σουφλέ!

Μεταξύ μας… πρώτη φορά το έφτιαξα! Μάλλον είχα την τύχη του πρωτάρη!

Την συνταγή, μου την είχε μάθει κάποιο πολύ αγαπητό μου πρόσωπο στο παρελθόν, η κα Μαρία Σ., που εδώ και κάποιους μήνες οι καταστάσεις ήρθαν έτσι όπου αναγκαστήκαμε να σταματήσουμε τις επαφές μας.

Το σουφλέ είναι το πιο εύκολο και γρήγορο φαγητό που μπορείτε να φτιάξετε για να σαγηνέψετε τον ουρανίσκο σας!!!

Για την ακριβεια θα μπορούσα να το ονομάσω «Το φαγητό της τεμπέλας!»

Υπάρχει και γλυκό με την ίδια ονομασία την οποία θα σας γράψω σε επόμενο post!!!

Τα υλικά? Λίγα και καλά!

  • 1,5 πακετο ζυμαρικά Ματσάτα
  • 400γρ μπεϊκον
  • 300γρ γαλοπούλα ή ζαμπόν ή ότι άλλο έχετε στο ψυγείο σας
  • 2 κρέμες γάλακτος Light
  • 400γρ διάφορα τυριά. Εγώ προτίμησα πεκορίνο, κεφαλοτύρι, Edam και Gouda

Βράζουμε τα ζυμαρικά τα στραγγίζουμε και ρίχνουμε ελαιόλαδο όπως κάνουμε και στην μακαρονάδα. Τσιγάρισμα δεν χρειάζεται! Παχαίνει!

Αφού καθαρίσουμε το μπεϊκον από το λίπος το τσιγαρίζουμε λίγο σε αντικολλητικό τηγάνι χωρίς extra λάδι μιας και θα βγάλει το μπεϊκον. Συνεχίζουμε και με υπόλοιπα αλλαντικά.

Σε ενα pyrex βάζουμε μία λεπτή στρωση ζυμαρικά, προσθέτουμε καποια από τα αλλαντικά, συνεχίζουμε με άλλη μία λεπτή στρώση ζυμαρικών, προσθέτουμε τυριά, και ολοκληρώνουμε κατ΄αυτον τον τρόπο. Για decor έχουμε αφήσει 4-5 λωρίδες μπεϊκον τις οποίες τοποθετούμε με συμμετρία στο επάνω μέρος.

Τέλος, περιχύνουμε τις κρέμες γάλακτος, και βάζουμε το pyrex για μισή ωρίτσα στον αέρα. Στον φούρνο εννοώ!  Συγκεντρωθείτε! Δεν το βγάζουμε εξω να πάρει τον αέρα του και εμείς από πάνω του περιμένοντας να γίνει!!!  Και το φαγητό είναι έτοιμο!

VOILA!!!

