Αγαπητοί ….η σημερινή μου συνταγή είναι αφιερωμένη στην Τσαμπίκα!!!

Τσαμπίκα=Κακια Κουνάδα = Αδελφή συζύγου blogger

Ας πάρουμε όμως την ιστορία από την αρχή.

Ο άντρας μου έχει μια αδελφή…αρκετά τρομακτική αλλά οκ.

Μία μέρα, αιώνες πριν παίζαμε στο σπίτι τους ταμπού. Ήμασταν ομάδα, εγώ, το στεφάνι μου και η αδελφή του.

Ακολουθεί η εξής σκηνή:

Αδελφή συζύγου blogger, σηκώνει κάρτα σκέφτεται δευτερόλεπτα,απευθύνεται αποκλειστικά στον αδελφό της και λέει «….ετσι βάφεται η γυναίκα σου»

ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ: σαν κλόουν»

BLOGGER (Άναυδη)

Μου πήρε κάποια δευτερόπλεπτα να συνειδητοποιήσω οτι η λέξη που ψάχναμε ήταν τελικά ΌΝΤΩΣ  ΚΛΟΟΥΝ!!! και το κατάλαβα από τους πανηγυρισμούς τους…!!!Τότε αναφώνησα ΚΑΚΙΑ ΚΟΥΝΑΔΑ!!!!  και με αυτό μου το σαρδάμ έμεινα στην ιστορία ως η γκόμενα του αδελφού, που εκτός από το ότι βάφεται σαν κλοόυν είναι και λίγο δυσλεκτική!

Τεσπά η αδελφή συζύγου μετά από εκείνη τη μέρα, έμεινε ως ΚΑΚΙΑ ΚΟΥΝΑΔΑ στις συνειδήσεις μας και έτσι πέρασαν τα χρόνια.

Μόλις έφτιαξε λοιπόν το δικό της όμορφο σπιτάκι και αφού είχαμε φάει ώρες ατελείωτες σε τριψίματα βαψίματα,DIY,κ.ο.κ ,και πριν προλάβουμε καν να φάμε την πρώτη μας μήνυση για διατάραξη κοινής ησυχίας στο πρώτο μας καραόκε πάρτυ στο νέο της σπίτι ….πήγε για δουλειά στη Ρόδο και μας άφησε όλους στα κρύα του λουτρού.

Εμένα, τον αδελφό της, τον ανηψιό της και κυρίως τον καναπέ μου, στον οποίον κοιμόταν κατά παράδοση τις Κυριακές του χειμώνα, φορώντας πάντα breathright στη μύτη (διόλου ευκαταφρόνητη μυτή παρεπιπτόντως,ασέ που με το breathright την τόνιζε κιολας)και κάτι πολύ sexy floral πιτζάμες της γιαγιάς μου, χοντρές κάλτσες και σκεπασμένη απαραιτήτως με 32 παπλώματα (Για την ΚΑΚΙΑ ΚΟΥΝΑΔΑ ακόμα και στη Σαχάρα έχει λίγη ψύχρα).

Λοιπόν η ΚΑΚΙΑ ΚΟΥΝΑΔΑ έγινε  Τσαμπίκα πια, και όταν πάει να μαγείρεψει στο νέο της νησιώτικο σπιτι, με το που ανοίγει το  φούρνο, πέφτει το ρεύμα!!! Γι’αυτό και εγώ για να της δείξω την αγάπη μου θα σας γραψω ένα φαγητό που θέλει φούρνο, να της τρεχουν τα σάλια και να μη μπορεί να το μαγειρεψει!!!

Μανιταρόπιτα

  • 1 φύλλο κουρού η χωριάτικο για πίτες
  • 10 φέτες μπέηκον
  • 5 φέτες ζαμπόν χοιρινή ωμοπλάτη
  • 2 πράσινες πιπεριές
  • 1 σαυσκευασία κατεψυγμένα μανιτάρια
  • 100 gr regato
  • Ελαιόλαδο
  • Βούτυρο
  • Γάλα
  • Αλάτι
  • Πιπέρι

Ρίνουμε σε ένα βαθύ τηγάνι το μπέηκον και τις πιπεριές να σωταριστούν σε ελάχιστο ελαιόλαδο

Μόλις πάρουν λίγο χρώμα ρίχνουμε το ζαμπόν και ένα λεπτό μετά ρίχνουμε και τα μανιτάρια.

Τα μανιτάρια επειδή είναι και κατεψυγμένα θα βγάλουν πολλά υγρά. Συνεχίζουμε το σωτάρισμα ανακατευοντας που και που, μέχρι να εξατμιστούν όλα τα υγρά

Προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι και αφήνουμε το μείγμα να φτάσει σε θερμοκρασία δωματίου

Βουτυρώνουμε ένα πυρέξ απλώνουμε το ένα φύλλο από κάτω περιχύνουμε με τη γέμιση ομοιόμορφα, ρίχνουμε από πάνω και το regato καικλείνουμε με το άλλο φύλο.

Χαράζουμε προσεκτικά την πίτα μας και  με ένα πινέλο περνάμε  το φύλλο με λίγο γάλα

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 220 βαθμούς αέρα τοποθετώντας το πυρέξ μας στην πιο χαμηλή σχάρα του φούρνου για περίπου μία ωρίτσα

Τσαμπίκα …Καλή όρεξη!!!! Ελπίζω να έχεις κεράκια για να ξαναανοίξεις το γενικό !!!!

Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

(πηγή φωτογραφίας http://uktv.co.uk/food/recipe/aid/513983)

