Ετικέτες


Αγαπητοί μου….

Ξεκίνησα διατροφή.

Ξεκίνησα και άσκηση.

Όλα τα παραπάνω τα αποφάσισα στα πλαίσια ενός γενικότερου καλού που οφείλω να κάνω στον οργανισμό μου. Σήμερα λοιπόν θα σας δώσω μία ελαφριά συνταγή για να αποδείξουμε ότι η διατροφή μπορεί να είναι και ευχάριστη….

Εντάξει τέρμα οι μπούρδες….ας είμαι ειλικρινής μαζί σας:

Κάνω δίαιτα…!!!!!!

Ο εφιάλτης έγινε πραγματικότητα.!!!!!!!!

Αγάπη μου.. έτσι όπως έχω γίνει σε λίγο δεν θα περπατάω …θα κυλάω!!!

Έχω κατά-αγχωθεί.!!! Έρχεται και καλοκαίρι ΜΗ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΣ- ΖΩ ΕΝΑ ΔΡΑΜΑ!!!!!!

Κοπανιέμαι σαν την τρελλή  μπας και καεί καμιά θερμίδα!!! Τρωω σαν σπουργίτι….εκατομμύρια γεύματα την ημέρα…. μικρά ,βαρετά…Ποιος εγώ ?????

Με τη δίαιτα φίλοι μου είμαστε τσακωμένες. Δεν φταιω εγώ!!!. Αυτή η ακατονόμαστη φταιει !!!!!Πως να μη τσακωθείς με κάποια που σου στερεί ορισμένες από τις μεγαλύτερες απολαύσεις της ζωής??

  • Τηγανητές Πατάτες
  • Μακαρονάδες
  • Ψωμί …ακόμα και με τα μακαρόνια (..ναι τέτοιος τύπος είμαι…)
  • Σουφλέ Σοκολάτας
  • Daiquiriμπανάνα και ο ήλιος να καιει….
  • Παγωμένες μπύρίτσες …

Είπα όμως:

«Ακατονόμαστη…. δεν θα περάσει το δικό σου!!! …Θα βρω συνταγές να τρωω σαν άνθρωπος!!!»

Συνταγές με λίγες θερμίδες! Να ευχαριστηθώ βρε αδελφέ, έστω και αυτό το λίγο που μου αναλογεί!!!!!

Σας έχω λοιπόν μία super συνταγούλα που αξίζει να την κάνετε ακόμα και εάν δεν έχετε πάνω από το κεφάλι σας την ακατονόμαστη να μετράει τις μπουκιές σας!

Political Correct Σπανάκι”

Τα υλικά μας

  • 1 κιλό φρέσκο σπανάκι
  • 1 ματσάκι μυρώνια ψιλοκομμένα
  • 1 ματσάκι άνηθο ψιλοκομμένο
  • 4 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
  • 10 μεσαία μανιτάρια κομμένα σε φέτες
  • 3 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο
  • 2 αυγά
  • 1 κουτί γάλα Light εβαπορέ
  • 150 gr Regato light
  • 5 ντοματίνια (προαιρετικά)
  • Ελαιόλαδο
  • Αλάτι
  • Πιπέρι
  • Μοσχοκάρυδο

Πως το φτιάχνουμε

Καθαρίζουμε  και πλένουμε καλά το σπανάκι. Έπειτα το μαραίνουμε σε μία κατσαρόλα  με λίγο ελαιόλαδο.

Ρίχνουμε παράλληλα  τα φρέσκα κρεμμυδάκια, τα μυρώνια και τον άνηθο. Επίσης ρίχνουμε αλάτι πιπέρι και μοσχοκάρυδο.

Τα αποσύρουμε από τη φωτιά, όταν το σπανάκι έχει πιει όλα του τα υγρά. Ανακατεύουμε συχνά για να μη μας κολλήσει.

Σε ένα τηγανάκι βάζουμε ελάχιστο ελαιόλαδο και σοτάρουμε τα μανιτάρια.

Μόλις πάρουν λίγο χρώμα ρίχνουμε και το σκόρδο και συνεχίζουμε το σοτάρισμα μέχρι να τα μανιτάρια είναι έτοιμα και το σκόρδο να έχει πάρει χρυσό χρώμα –Προσοχή μην σας καεί το σκόρδο γιατί πικρίζει!

Απλώνουμε σε ένα πυρέξ τα μανιτάρια ώστε να φτιάξουμε μία βάση, ρίχνουμε από πάνω και το σπανάκι.

Σε ένα μπολ, ρίχνουμε  το γάλα και τα δύο αυγά και τα χτυπάμε με τον αβγοδάρτη να ομογενοποιηθούν βάζουμε πιπέρι, ελάχιστο αλατάκι, και τα  περιχύνουμε στο  πυρέξ. Απλώνουμε από πάνω και το τυρί και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 μέχρι να σχηματιστεί κρούστα από το γάλα και το τυρί …Δεν θα πάρει πάνω από μισή ωρίτσα..

Μπορούμε προαιρετικά να βάλουμε και ντοματάκια κομμένα στη μέση σε διάφορα σημεία πάνω από όλα τα υλικά. Αυτό το κάνουμε και γιατί θα αποκτήσει ενδιαφέρουσα εμφάνιση το φαγητό αλλά και γιατί η ντομάτα βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου που μας προσφέρει το σπανάκι….( διατροφολόγος says…)

Αγαπητοί μου σας διαβεβαιώ πως αν και ελαφρύ το συγκεκριμένο πιάτο είναι πεντανόστιμο!!!!!

Εάν πάλι είστε αμετανόητοι θερμιδοφάγοι και σας αρέσουν τα παράνομα.. αντικαταστήστε το γάλα lightμε  200grκρέμα γάλακτος, το τυρί lightμε full fat,βάλτε από κάτω και ένα φύλο τάρτας  και φάτε αυτή την κολασμένη τάρτα στην υγεία της στερημένης  παχουλής blogger !!!!!

Καλό Σαββατοκύριακο!!!