Μας θύμισε τα λευκώματα που κάναμε στο σχολείο και μας ενθουσίασε…Μας έφτιαξε τη μουντή μέρα και είπαμε να «παίξουμε» για λίγο. Να μας μάθετε λίγο περισσότερο και να σας μαθουμε και εμείς. Πήραμε keyboard και doc και ξεκινήσαμε με ενθουσιασμό. Διαβάστε λοιπόν τις απαντήσεις μας στα ερωτήματα που μας έθεσε η αγαπημένη μας blogger του Shareyourlikes.wordpress.com

Σας βάζουμε τους όρους του παιχνιδιού για να μπορέσετε να συνεχίσετε και εσείς με τους φίλους σας..(αν δεν έχουν blog):)

* You must post these rules.
*Each person must post 11 things about themselves on their blog.
*Answer the questions the tagger set for you in their post and create 11 new questions for the people you tag to answer.
*You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
*Go to their page and tell them you have linked him or her.
*No tag backs.
*No stuff in the tagging section about ‘you are tagged if you are reading this’.
*You legitimately have to tag 11 people.

1. Αλήθεια ή θάρρος;

Κουμπάκι 1: Αλήθεια (δυστυχώς με χαρακτηρίζει)

Κουμπάκι 2:  Τι μου θύμισες?  Δε ξέρω αν σας έχει τύχει να παίξετε αυτό το παιχνίδι στα νεανικά σας χρόνια αλλά στη δικιά μου περίπτωση πάντα καταλήγαμε τσακωμένοι σαν παρέα. Πάντως διαλέγω Αλήθεια και ας πονάει.

2. Ένα όνειρο που είχες και ποτέ δεν έγινε πραγματικότητα. Ποιο είναι;

Κουμπάκι 1: Να γίνω διακοσμήτρια!

Κουμπάκι 2:  Θέλω να σκέφτομαι πάντα θετικά και γι αυτό θα πω ότι τα όνειρα μου ελπίζω να γίνουν πραγματικότητα κάποια στιγμή .Μπορώ να σου απαντήσω όταν γίνω 75 χρονών (βλέπε ερώτηση παρακάτω)?

3. Το πάθος είναι λάθος ή τόλμη στη ζωή;

Κουμπάκι 1: Μα φυσικά η τόλμη στην ζωή, χωρίς πάθος δεν μπορείς να επιτύχεις τίποτα θεωρώ.

Κουμπάκι 2:   Επειδή έχω τολμήσει για το πάθος στη ζωή μου (και ευτυχώς μου έχει βγει σε καλό) θα πω με κλειστά μάτια τόλμη!! Μια ζωή την έχουμε:)

4. Η δική σου γκάφα είναι η πιο αστεία. Ποια είναι;

Κουμπάκι 1: Χμμ, γκάφες ε? Έχω και εγώ γκάφες στο ενεργητικό μου…αλλά πραγματικά δεν θυμάμαι κάποια για να σας την περιγράψω.

Κουμπάκι 2:  Γκάφες? Γκάφες? Από που να αρχίσω και που να τελειώσω…το παρατσούκλι μου? Mr Bean. Αυτή που έχει πάρει Oscar είναι:  Καλοκαιρινή βραδυά με φίλες σε μπαρ στο Κολωνάκι. Φορούσα μια φουστίτσα όμορφη και παρδαλή (τα υπόλοιπα δε έχουν σημασία). Κάποια στιγμή πάω στη τουαλέτα και βγαίνοντας είχε μαζευτεί η φούτσα μου με αποτέλεσμα να φαίνονται όλα τα εσωτερικά μου προσόντα…δε πήρα χαμπάρι τίποτα μέχρι που είδα ολόκληρο το μαγαζί να με κοιτάει…Αποτέλεσμα: δε ξαναφόρεσα τη φούστα.

5. Φτάνεις 75 χρονών. Αναλογίζεσαι τη ζωή σου…

Κουμπάκι 1: Καθισμένη στην βεράντα του παραλιακού μου σπιτιού (το οποίο φυσικά δεν έχω) να πίνω το καφεδάκι μου, να διαβάζω βιβλία και να χαζεύω το υπέροχο χρώμα της θάλασσας. Τι γαλήνη!!!

brabournefarm.blogspot.com

Κουμπάκι 2:  Να έχω πάρει σύνταξη (λέμε και ένα αστείο να περνάει η ώρα). Να έχω γύρω μου την οικογένεια μου (παιδιά, εγγόνια). Να κάνω ταξίδια με τον άντρα μου σε όλα τα εξωτικά μέρη και να κάνουμε τον 25ο μήνα του μέλιτος. Αν κάτι από αυτά δε γίνει τότε όλα αυτά είναι η απάντηση για τη ερώτηση 2…χιχιχι

6. Η στιγμή που θα ήθελες να “παγώσει” το χρόνο ποια είναι;

Κουμπάκι 1: Δεν ξέρω αν έχει υπάρξει τέτοια στιγμή στην ζωή μου, ακόμα τουλάχιστον.

Κουμπάκι 2:  Με τα σήμερα δεδομένα…θα έλεγα το μεγάλο πάρτυ (…του γάμου μου). Φαντάζομαι ότι όταν θα αποκτήσω παιδιά θα είναι η μέρα της γέννησης τους.

7. Κλέβεις. Τι και γιατί;

Κουμπάκι 1: «Κλέβω» δεν είναι μια λέξη που συναντάς στο λεξιλόγιο μου, προτιμώ την λέξη δανείζομαι και συνήθως αυτό που δανείζομαι είναι ιδέες  ανθρώπων που πιστεύω ότι θα με κάνουν καλύτερη στην ζωή μου, στην καριέρα μου!

Κουμπάκι 2:   Κλέβω χρόνο από τον ύπνο μου για να κάνω όσα με γεμίζουν δημιουργηκά.  Αααα…επίσης από τις καθημερινές μου βαρετές δουλειές για να χαλαρώνω με τον άντρα μου (ωραία δικαιολογία βρήκα ε?).

8. Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδες ή έζησες ένα θαύμα;

Κουμπάκι 1: Δεν έχω ζήσει ποτέ κάτι τέτοιο, θαύμα όμως θεωρώ ότι έχω δύο υπέροχες κόρες!

Κουμπάκι 2:  Θαύμα ζούμε  κάθε μέρα που έχουμε την υγεία μας.

9. Έμπνευση ή γνώση; Τι προτιμάς να σε οδηγεί στη ζωή;

Κουμπάκι 1: Και τα δύο τα θεωρώ εξίσου σημαντικά, η έμπνευση όμως είναι άλλο πράγμα, μοναδικό! Την γνώση την αποκτάς την έμπνευση όμως πρέπει να την έχεις έμφυτη!

piccsy.com

Κουμπάκι 2:  Ωραία ερώτηση για έναν ιχθύ..Πόση ώρα έχω για να καταλήξω κάπου? Καλά καλά συντομεύω…12 Points at  Έμνευση για ζωή και δημιουργία.

10.  H ιδανική μέρα πώς είναι;

Κουμπάκι 1: Ιδανική μέρα για μένα, είναι οι μέρες που μπορώ να είμαι ξέγνιαστη από δουλειές και υποχρεώσεις, που μπορώ να βολτάρω με τις φίλες μου ή να παίζω στην ακρογιαλιά με τις κόρες μου.

katiespencilbox.blogspot.com

Κουμπάκι 2:  Ιδανική μέρα είναι μέρα ξεκούρασης και σίγουρα όχι Κυριακή. Καλοκαιρινή ή ανοιξιάτική (με πολλές και έντονες μυρωδιές)… Να πηγαίνεις βόλτες με αγαπημένα πρόσωπα στη θάλασσα και ο ήλιος να σε ζεσταίνει και να σε χαλαρώνει.

11. Πες μας μια έκπληξη που σου έκαναν και σου έμεινε αξέχαστη

Κουμπάκι 1: Τα τελευταία χρόνια ο άντρας της ζωής μου, μου κάνει πολλές εκπλήξεις αλλά αυτή που δεν θα ξεχάσω είναι το ταξίδι έκπληξη στην Βαρκελώνη το καλοκαίρι που μας πέρασε. Δεν ήταν μόνο ότι μου το είπε μια μέρα πριν φύγουμε αλλά ότι το κανόνιζε 2 μήνες  με την καλύτερη μου φίλη (η οποία θα έκανε εκεί το γαμήλιο ταξίδι της) και είχαν κανονίσει να με εκπλήξουν και εκεί με την ξαφνική της παρουσίαση σε ένα καφέ που καθίσαμε πριν πάμε στο ξενοδοχείο. Καταλαβαίνετε τι έπαθα  μόλις την είδα ξαφνικά μπροστά μου, τα «κτυπήματα» ήταν απανωτά!!

Κουμπάκι 2:   Η πρόταση γάμου στα γενέθλια μου είναι η καλύτερη έκπληξη που μου έχει γίνει ποτέ. Κάθε χρόνο παρακαλώ τον άντρα μου να κάνουμε μια επανάληψη της μέρας αυτής.